Heyete girdik raporumuz çıktı, RAM randevusuda bitti hayırlısıyla ordanda iki-üç güne çıkarmış rapor dil terapisine baslanirmis.sirtimdan bı yük kalktı sanki yükten kastım belirsizlik acaba normalmi degilmi düzelir mi rapor cikartsammi cikartmasammi sürekli beynimde dönüp duruyordu.