findikbrnlu0_ merhaba, ben de aynı seyi yaşadım. Adet olmanı sağlayan hormon ve süt üretimini sağlayan hormonlar terse çalışır, adet dönemi bu nedenle sütün azalmış olabilir bu nedenle ağlıyorsur süt yeterli ve istediği akışta gelmediği için. Bi diğer neden de sen farketmesen de yine bu hormonlardan vucuttaki koku da değişebilir, bu da onu rahatsız etmiş olabilir. Bi süre sonra alışacağını umuyorum, bnm ikinci adetimde o kadar fazla huysuzlanmamıştı minnak🍀 endişe etme 💫