Mtbuaaa benim kızımda 2 yaşında. Hiç cümlesi yok. Anlamlı kelimesi toplasan 10 tane. Diğer 15-20 tane kendi dilinden bişiler uydurmuş söylüyor ve değiştirmiyor. Söylediğimiz her şeyi anlıyor. Hatta 3 ayrı komutla kurduğumuz cümleyi anlayıp 1,5 yaşından beri istediğimizi yapıyor. 2 ayrı pedagoga gittim. 2 side kreş dedi. çocukların kendi akranlarıyla vakit geçirmesinin çok değerli olduğunu, birbirlerinden çok şey öğrendiklerini söyledi. Eylülde başlatıcaz biz. Hemen hemen 2,5 yaşında olacak. Bağımsızlaşmaları lazım bencede