Bebeğim 10,5 aylık ben işe başladım sütle ilgili bir sorunum hiç olmamıştı, şimdilerde ofisteyken sağıyorum. Bazen 160cc çıkarken bazen 60 çıkıyor. Sütüm mü azaldı bu bebeğime yeter mi bilemedim. Biliyorum ki sağdığımda gördüğüm miktarlar bebeğimin emdiği bir değil, ama yine de içim pek rahat değil. Siz ne diyorsunuz ne yapmalıyım? Normal mi bu durum?