Yesilanne97 Kızlar kızım hiç uyumuyor, yanı ayağımda sallıyorum bırakınca uyanıyor, mememde uyuyor bırakınca uyanıyor ne şekilde uyutsam bırakınca uyanıyor, gece gündüz en fazla uyuduğu 30 dk çok çok yoruldum 2,5 aylık
Filizak Yesilanne97 allah yardımcın olsun uyumayan uyutmayan çocuk çok zor üste kalsın diye yazıyorum
Deletedmom_297 Yesilanne97 huzursuz bebek sendromuuu canım cektim sabahlara kadar 100 bebekte 30 u böyle kızım 15 aylık hala aynj
Prensannesi08 Yesilanne97 benim bebeğimde 3 aylık biz de aynıyız hamak alıcam mecbur çünkü benim bide bir buçuk yaşında oğlum var ona da zaman ayırmalıyım bu durumda çok zor oluyor ayıramıyorum zaman kendi kendine oyalanıyor zavallım Allahtan oğlum uysal
Asafeymeninannesi Yesilanne97 Öncelikle Allah yardımcınız olsun. Çok zor.. Ben açlıktan nefesimin koktuğu günleri hatırlıyorum 🤦♀️ öyle ki uyumazdı. İdrar tahlili istemişti doktorumuz verdik. Tek sıkıntısı enfeksiyondu. İlaç ve sünnet sonrası şükür ki rahatladı
Sercan44 Canım uyuturken yarım kundak denesene ben o şekilde uyutmayı başardım yerine koyduğunda eller oynayınca uyanıyordu yarım kundak yapıyorum artık uyanmıyor
Sercan44 Yesilanne97 canım anason dene o zaman gaz için aktara gittiğimde anasonda bebeğe uyku yapar dedi araştır bi istersen
Deletedmom_297 Yesilanne97 çok zorlanıyorum hala da gece 10 kere ağlayarak kalkar çocuk kardıyolojısı idrar tahlili gırtlağına kadar bakıldı alerji testi yapıldı şükür birşey Çıkmadı bu teshısı koydular
Cansuhmn Emzik aliyo mu benim kizimda memede uyudugu zaman biraktirinca yataga koyunca uyaniyo o sirada emzigi veriyorum ama baska zaman emzigi hic emmiyo
anqeL Süpürge sesi dene hergün aynı saatte banyo yaptır süpürge sesini aç bırak yanına dene 3-5 gün bakalım uyanıcak mı
Deletedmom0091 Yesilanne97 canım lavanta kesesi yapıp yastığına koysana rahatlatıyor bebekleri geçen biri yazmıştı bi postta oda bebeğinin yastığına 2 damla lavanta yağı dökmüş uyuyor diye yazmıştı en azından belki uyku zamanı artar hazırda lavanta yastıklarıda var satılıyor
Cansuhmn Yesilanne97 benim bebisde normalde asla almiyo emzigi görünce mizirdaniyo ama uykuluyken aliyo bazen anlamiyo
Tugkantugba Yesilanne97 Bi sıkıntısı vardır gaz sorunu veya bir yeri ağrıyordur en basiti giydirdiğiniz kıyafetten üzerine örttüğünüz şey belki canını kaşındırıyo ama dili yokla anlatsın bi kaşınmaya bile ağlıyo bebekler yoksa rahat çocuk uyur her türlü
uyus Yesilanne97 Merhaba benim kızım 3 ay boyunca aynı sorunu yasattı ama çok şükür düzeldi.inşallah seninkide düzelcek sabret.ama seni çok iyi anlıyorum.