aykoz_ bende biogaia kullanıyorum ama relectazı kullanmayacağım daha bi fayda etmedi doktora soracağım sizin söylediğiniz şurubu artık korkuyorum yaklaşık 3 aydır köpüklü kaka bağırsaklara ikinci beyin diyorlar bi hasar bırakıcak bu durum diye endişeleniyorum. Çok teşekkür ederim cevabınız için