Cimcikbasan 9 aylık bebeğime bugün kan tahlili yaptırdık. D vitamini, b12, kan değerleri düşük çıktı. Cok moralim bozuldu. Takviye kullanacak. Var mı öneriniz. İnşallah çabuk toparlar çok üzüldüm 😔😔
yellowmom8 Cimcikbasan büyük kızımın 2. Ayından nerdeyse 3 yaşına kadar b12 si ve kan değerleri dusuktu kullanmadığımız şey kalmamıştı sonra kendiliğinden düzeldi şimdi 5 aylık bebeğim var onun da b12 si düşük ocean b12 ye başladık geçmiş olsun sizede inşallah toparlar hemen
Seheyas Cimcikbasan benim kızımında 6 aylıkken düşüktü ampul vermişti doktor haftada 1 ağzına damlatıyordum 9 aylıkken normale dönmüştü tekrar 13 aylıkken biraz düşmüş şimdi ocean b12 kullanıyorum haftda 2 gün sıkıyorum ağzına
Niloskininannesi Cimcikbasan benim kızım 1 yaşında hiçbir kan ilacı ve vitamin kullanmadım sadece zamanı geldiğinde keçi boynuzu pekmezi her sabah aç karnına verdim sonra kahvaltısını yedirdim keçi boynuzu pekmezi markası atışeri mutlaka olsun. Birgün yumurta birgün yulaf yada irmik ile muz yaban mersini avakado bowl yaptım bebek irmiği ve yulafı ile yedirdim mutlaka hafta da bir somon tek sevmediği için tarhana çorbasına karıştırdım mutlaka hergün kıyma koydum yemeklerine bu şekilde 1 ay önce tahlil yaptırdık doktor bütün depoları dolu ne yapıyorsanız devam edin dedi söyledim ona da ne yaptığımı bu arada mama da veriyorum geceleri markası holle çok memnunum ebebekler de var birde antibiyotik kullanmıyorum her yemeğine mutlaka ama mutlaka soğan ve sarımsak veriyorum grip gibi birşey olursa hemen sarımsaklı yoğurt veriyorum şifa olsun inşallah senin bebeğine de dene sende😘
Tatli_Bir_Anne_ Cimcikbasan bizimkisi de düşüktü b12 iğnesi vurduk 5 doz ve daha 4.5 aylıktı. Kan ilacına başladı hemen, d sine devam etti. Düzelir inşallah sıkmayın canınızı, doktorun söylediklerine dikkat edin
Mrv-dm Üzülmeyin doktorunuzun verdiği takviye vitaminleri kullanın 3 aya toparlıyorlar . Bizde tahlilden geldik yükselmiş şükür 🙏
Cimcikbasan yellowmom8 İnşallah ❣️ doktor b12 ile ilgili takviye vermedi sizce neden olabilir? Ocean b12 reçetesiz satılıyor mu?
yellowmom8 Cimcikbasan aslında vermesi lazım çünkü gelişim geriliğine sebep olabiliyor evet reçetesiz aldım ben
Cimcikbasan yellowmom8 Şimdi baktım Dr vermiş ocean b12 yi ben d vitaminini olarak yanlış görmüşüm. Allah’ıma korusun bebeklerimizi 🤲🏻❣️
Cimcikbasan Agaclargibi Ben özel hastanede yaptırdım ama sağlık ocağında da bakıyorlar. Mutlaka takip etmek için 9 aylıkken kan tahlili istiyorlar. Hatta bunun için normalde sağlık ocağından aranmniz lazım. İnşallah depoları doludur ❣️🤲🏻
Cimcikbasan Niloskininannesi Keçiboynuzu pekmezi nasıl yedirdiler? Mesela bebeğiniz sabah kalkıyor benimkinin ilk işi emmek oluyor. Emmeden güne başlamıyor, ağlıyor. Yarım saat sonra kan ilacini veriyorum, Bir yarım saat sonra da kahvaltısını veriyorum. Pekmezi hangi arada vermeliyim?
Asminaaa Niloskininannesi merhaba benim kızım da 1 yasında ne emekliyor nede yürüyor ha elini tuttugumuzda yürüyor koltukları tutup yürüyor sadece. Ama boyle bir yerleri tutup kalkamıyor güçsüz oldugunu düşünüyorum vitamin eksikliği var bence ama doktorumuz kan tahlili yapmayı uygun bulmadı küçükmüş daha zaman vermeliymişim zamanla emeklermiş bu zamana kadar hiç kan tahlili yapmadılar yurtdışında yasıyorum buradamı oyle acaba sadece ama bana gore vitamin eksikliği var dediğim gibi güçsüz kendimde yanlış bir takviye yapmak istemiyorum napmalıyım hiç bilmiyorum 🤷♂️
Agaclargibi Cimcikbasan canım bizim geçen ay izlem vardı gittik ne kan dediler ne tahlil özele de durumum yok o yuzden sordum sanki bence oğlumda da eksiklik vardır çünkü kan ilacını hep tükürüyor :(((
Niloskininannesi Cimcikbasan kusurabakmayın geç oldu benm kızımda emiyor güne öyle başlıyor ek gıda olarak aç karnına vereceksiniz kahvaltıdan önce yani
Turkiloganne Asminaaa Allah Allah bu hangi ülke merak ettim öyle şey mi olur bir soeun varsa da erkenden müdahale etmek gerekir iş işten gectikten sonra vitamin verse ne olur her çocuk herşeyi ayı ayına yapmıyor evet ama eğer annenin içinde bir şüphe vs varsa bu giderilmeli bence çok ihmalkarca bir davranış bu başka bir doktora gitseniz hepsi mi böyle ?
Niloskininannesi Asminaaa her bebek gelişimi farklıdır belki siz yada eşiniz bebekken geç yürümüştür olabilir yada eğer düştüyse endişe ediyor olabilir yürümekte güçsüzlükle alakası olmadığını düşünüyorum ama mümkünse bir an önce keçiboynuzu pekmezine başlayın ve mutlaka gergin bir muz yedirin yulaf irmik bunları toz halde bulabilirsiniz ben onlara muz ve yaban mersini ekleyip veriyorum ama mutlak aç karnına pekmez veriyorum yumurta sakın eksik etmeyin hele ki ceviz günde 2 ceviz veriyorum mutlaka kuzu kıyma soğan sarımsak koyuyorum yemeklerine hafta da 2 kere somon veriyorum çorbasına karıştırıp blendır yapıyorum