Ertugrul_01 2.5aylik bebeğim hep emmek istiyor, ama süt az gelmeye başladığında emmek istemiyor, ağlıyor, geceleri bazen mama vermek zorunda kalıyorum 😓 doymadigi için mi böyle yapıyor
Ess92 Ertugrul_01 sütün az olduğunu kim söyledi canım? Kilo alımı yeterliyse ve günde 4 5 kere çişli bezi oluyorsa sütün yetiyordur.
Ertugrul_01 Bezini her seferinde saymaya çalışıyorum ama doluluk oranını neye göre ayarlamaliyim , tıka basa dolu bezleri mi 1-2 diye sayacagim
Ertugrul_01 Ess92 yani akşamları mama da veriyorum zaman zaman bu yüzden mama dan kilo alıyor gibi geliyor bana .
Ess92 Ertugrul_01 beyin kendini bebeğin emmesine göre programlar mesela az emerse süt ihtiyacı az der ona göre süt üretir. Çok emerse süt ihtiyacı çok der emdiği sütün yerine hemen yeni sütü üretir. Mama içmesinden dolayı süt azalmış olabilir. Tomrisin emzirme notları diye bir okuma serisi var. Bir doktorun yazılarından oluşuyor. Az da olsa mamaya başlamanın sonu tamamen mamaya dönmektir diyor notlarda. Bakmanı tavsiye ederim süt artırmak istiyorsan. Öbür türlü mama da bir seçenek tabiki 🙏🏻
Ertugrul_01 Dondurmalikahve yani doğduğundan itibaren sütüm geç indiği için ve bebeğimin burnu tıkalı olduğu için ememedi . Burnunun tıkalı olabileceğini düşünemedim için mama vermek zorunda kaldım . Sonra da bırakamadım,hep ağlıyor doymuyor diye , ama ara ara 2,3 gün mama vermedigim oluyor yetiyor mu sizce sütüm. Neden ağlıyor ki bebeğim iki göğsümü de emmesine rağmen
Mercosey Ertugrul_01 tamam yani 90 mlden alacağı kilo kilo değildir. Sizin sütünüzden almıştır esas kiloyu
Ertugrul_01 Mercosey yani bu konuda kakasina bakmak doğru mu olur bilmiyorum,çünkü doktorlar anne sütü alan bebeklerin 10 güne kadar yapmaması normal diyorlar
Mercosey Ertugrul_01 evet yapmaması normal 10 güne kadar ama yapmışsa doymuş artık fazlasını yapmıştır. Öyle demişti bir doktorumuz. Hatta yani bunu burda söylemek de istemiyorum laf anlatmak istemiyorum millete ama aynı doktor çiş takibi ilk 5 gün yapılır esas kaka yapıyorsa tamam bu çocuk doymuştur deriz demişti.