Oykuasena19_ Zbebek merhaba nasıl gözüküyor fotoğraf yükleyebilir misiniz bizimde yüzümüzde bişeyler çıktı bu ne anlayamıyorum
Vlns Zbebek yeleği var sıcaklıyor mu acaba? Bizde de oluyordu , doktor sıcaktan olabilir dedi sürekli duş aldırdım . O zaman olmuyordu
Ahazize Gül auyu iyi geliyo ama katkısız olması şart . Ben bebeğimin marketinden alıyorum isilik pişik kaşıntı ateş birçok yerde kullanıyorum
Ahazize Zbebek bebeğimin marketi diye bi site instagramda bulabilirsiniz . Market gibi söylemişim ama bi site aslında
Kubkub12 Kesinlikle bişey kullanmayın üzerini ortam ısısını dengede tutun kayboluyor daha kimyasal kullanacak yaşta değiller 🌸