annesininyavrusu25 Merhaba bebeğim 3 gündür çok huysuz özellikle uykuya gitmeden önce ağlama krizi tutuyor hep meme emiyor du reddetti manada yemiyor şaşırdım kaldım neden olabilir acaba doktora gitmeme gerek var mı acaba 😔
karelmomyy annesininyavrusu25 ayyy benimkide aynısı sizin babağiniz kaç aylık. Atak döneminde olabilir. Bizimki 6.ay atağında
Yagmur988 annesininyavrusu25 Canım benim bebeğimdede beslenme reddi var napicaz bilmiyorum biberon agizina gelince agliyo seninkkde öylemi
karelmomyy @“annesininyavrusu25”#p25460kaç haftalık doğdun peki. Büyük intimalle 4. ay atağında geçeek inşallah