Kızlar benim doktorum ne zaman gitsem ya bacağı kapalı diyor ya bağdaş kurmuş diyor kendi doktoruma güvenmedim 10 gün önce başka özele gittim yüzde 80 erkek dedi ama bu hiçbirşey demiyor bagdaş kurmuş dedi kiz gibi dedi ve de 20 gün sonraya atlatı o zaman bakarım dedi 17 haftalık olursa yani neye inanacağımı bilmiyorum belirsizlik çok zormuş🤦♀️