efeninannesi4207 Kızlar ilk defa yapacam ama YouTubede çok kolay tarif var büzme baklava diye geçiyor. Sorum şu şerbetini kimisi 2 bardak kimisi 4 bardak yazmış yapan varsa hangisini iyi oluyor yazar mısınız