sezerats Meme reddi yaşıyorum zannediyordum meğer dil bağı varmış da bebeğim ondan zor emiyormuş 😔 bayramdan sonra zarı kesicekler, sonrasında emmesi normale dönüyor mu bebişlerin, bilen, yaşayan birileri varsa aydınlatabilir mi beni de?
Canselben sezerats benimkinde de vardı cerrahi makas ile tık kesiyorlar 3 aylık iken kestirdim keşke en başta kestirseydim ilk zamanlar emememişti emzik tutmamıştı meğer ondanmış kestirdikten sonra çok farkını gördüm doktorlar sonra da kestirirsin sıkıntı olmaz diyordu ona güvendim bu kadar fark olduğunu bilseydim ilk haftadan kestirirdim
sezerats Canselben ayy inşallah ben de fark ederim iyi yönde, 4 aylık olduk yeni gördü doktorumuz ne yazık ki 🤷🏽♀️ 2 aydır meme reddi diye neler neler yaptım