Herkese merhaba
9 günlük bir bebeğim var sormak istediğim şu sizin bebişler memede ne kadar kalıyor? Benim bebeğim saatlerce emmek istiyor bugün 1.30 dan 4 e kadar neredeyse aralıksız emdi diyebilirim bi lavaboya falan anca gidebildim acaba doymuyor mu sütüm mü kaliteli değil bilemiyorum gece böyle değil gündüzleri böyle perşembe günü sağlık ocağında kilo ölçümü var o zaman anlarım herhalde kilo alıp almadığını ama bu durum normal midir?