uznnzu-
Aradan zaman geçmiş ama çaresiz anne olarak bizde aynı durumdayız 6. 8. Haftalar bir şey oldu 2 ay 6 günlük olduk ne gazını çıkarabiliyor ne kaka yapabiliyor önceden hepsini kendi başına görüyordu kolik bir bebek ama en azından ağlama saatleri belirliydi şimdi uyanık olduğu her saat ağlıyor. Ne zaman geçti acaba ? Ne zaman düzene girer iyice psikolojim bozuldu çok zorlanıyorum