Sumeyra_tan Kızlar yeni doğan düzmü yatırılmalı bebek yoksa ana kucağını reflü yatağı şeklinde kaldırılmalımı
edafmo Sumeyra_tan ben düz yatırıyorum. Reflüsü olsaydı ya da çok kusan bir bebek olsaydı reflü yatağı alırdım büyük ihtimalle
xtutku Sumeyra_tan ben reflü yatağını beşiğin içine koydum yatıyo reflü için değil kustuğu zaman felan boğazjna kaçmasın diye