midekoruyucu Mukaddes_5 doktor verdiyse kullanın neden buraya soruyorsunuz ki anlamıyorum. Burdakiler prof mu
-Zehrak- Mukaddes_5 Ateşli hastalık geçirdiğimiz dönemde kullandık calpolun faydası olmuyordu dolven oluyordu
Mukaddes_5 midekoruyucu cunku burada bu konularda tecrube yasamis insanlar var cok bilmis hanfendi. Söz konusu ilac olunca her tarafindan incelemek istiyorum. Tavsiye sizde bir doktorla sınırlı kalip sorgusuz sualsiz denileni her zaman tapmayin
Denizzz88 Mukaddes_5 ateşi bi türlü düşmüyordu bende ikisini dönüşümlü kullanmıştım 4 saat arayla veriyordum
PamukPrensesannesii Mukaddes_5 tek bir şurup kullanınca vücut bir süre sonra alışıyor ona ve iyi gelmiyor. Ben calpol dolven parol hep dönüşümlü kullanıyorum
Artemiss_ Mukaddes_5 doktorunuz ne dediyse onu yapın. Bize de ilaç vermiyor emzirin diyor aşı dönemi atesliyken vs emziriyorum en kötü duş aldırıyorum son çare bebek parolu var onu ver demişti gerek olmadı ama
ruveydaensar Mukaddes_5 kullanıyorum. Calpol hiç işe yaramadı iki gün ateşi düşmedi . Dönüşümlü kullan diye yeniden ilaç yasinca rahatladi bebeğim. Doktorun dediğini yapın.