Resmen çökmüş durumdayım 2. Bebeğim 10 günlük oldu ilk 3-4 gün iyiydi fakat şimdi memede ağlıyor gece reddediyor 5-6 saat aç kalıyor süt içmiyor ağlıyor uykusunda sürekli sancısı var ağlıyor benim sütümde mi bir sıkıntı var acaba ilk bebeğim besin alerjiliydi o yüzden bunda doğumdan beri hiç süt içmedim değişik şeyler yemedim dikkatli davrandım ama yine aynı sonuç çok üzülüyorum ne yapmam lazım ☹️☹️☹️