Pandayavrusu28 evet malesef bir araştırın ama büyük ihtimal öyle , muayene için bile ücret alıyorlar, ama siz ne yapın biliyor musunuz?
Durumunuz iyi değilse gidin yesilkarta başvurun ama bekleme süresi var doğuma çok varsa eğer olur, ama doğuma az var ise, gidip genel sağlık sigortası yaptırın aylık 180 gibi birşey ödeyip sadece sağlıktan yararlaniyorsunuz sosyal güvenlik kurumundan yapılıyor sabah erken saatte gidip yapmanız lazım , sonra bu iğne bedavaya yaptırabilirsiniz, doğumda bedava olur devlet hastanesinde