Defne00 Kızlar 7 aydır sezeryanla doğum yaptım. Son 1 aydır aşırı şekilde saç dökülmesi yaşıyorum.Açık saçla evde dolaşmama rağmen evim dolu saç oluyo. Bi öneri istemiyorum Kesinlikle çözüm istiyorumm.. Lütfen bildğiniz emin olduğunuz bişey söyleyin..
1balkizannesi Defne00 Kesin çözüm nedir bilmiyorum fakat ben Dabur Amla Yağı kullanıyorum çok memnunum
1balkizannesi Defne00 Trendyoldan aldım 2. kullanışım ben bence onu 4-5 defa kullanaym size sonucu yazaym ona göre alırsınız 🌿