Nevbahar LeMabelle Vitamiblerine baktirdinizmi bizimkide oyleydi megersem b12ve demiri cok dusukmus tedavisini olduk ve tedavi bitince anladik bayaa farketti simdi yuruyo🙏🏽
MucizemVar LeMabelle benim oğlum 15 aylıkken yürümeye başladı 1 ay oldu ama hala parmak uçlarına basarak yürüyor sanki balerin normal yani endişe etmeniz gereken bir durum yok bence 18 aya kadar yürümemesi normal kabul ediliyor
Emiinee07 Benim kızımda 9 aylıkken dönmeye 1 yaşında emeklemeye başladı 1,5 yaşında tam yürüdü ama yine de doktora danışın
Nevbahar Arasarden Cok.gec oldu ama bildirim.gelmedi parmak.ucu degil tam basiyordu ama tek basina yapamiyodu illa ellerden tutucakti. Hic parmak ucuna basmadi artik.bir yere uzanirken kalkiyo parmak ucuna. Ama b12ve demir dusuklugu bayaa etkiliyomus yurumeyo onu anladim