Annebebekkonusu Benim oğlumda maskot gibi oldu. Herkes tanır. Herkese öpücük atar, bay bay, görüşürüz der. Hatta çok sevdiği ablalarına elini uzatır öpsün diye. Markete oğlum olmadan gittiğimde nerde bizimki diyorlar. Adıyla hitap ederler hatta. Sitede de bizi tanımayan yok. Geçtiğimiz yaz ablaları zilimize basıp aşağı inmeyecek mi diye çağırırlardı. Bence güzel bir şey bu. Kimse yargılamıyor, yadırgamıyor. Sosyal olacak demekki annesi ☺️