Papis Hanımlar kardesim e devletten yetim ayligina başvurdu 170 i aradığımızda evrak görünmüyor diyor ama googleden dys evrak takip yaptığı zaman evrak oturduğumuz yerdeki sgm ye iade edildi yazıyor bu ne demek tam olarak bir bilginiz varmı