dgn-adl1 benimde doğumdan 3hafta falan sonra 2gün şiddetli ağrım sancım olmuştu kıvrandırmıştı yani doğumdan daha zordu bacaklarım karnım belim sırtım dehşet ağrı sancıyla mücadele etmiştim, dedğiniz gibi istifar ediyodum ve önce isal sonra kabız olmuştum. 2gün aynı saatlerde öğlen başlayıp akşama kadar sürüyordu akşam diniyordu. 3.güne uyanmaya korkmuştum yine aynı olcak diye ama Allah’a şükür olmadı. Bebeğimi bile zor emziriyordum Allah’tan annem yanımdaydı full o baktı Allah razı olsun bitek emzirmeye veriyordu. O doğumdan sonra organların yerleşme ağrısıymış benimki, sizin ki de öyle olabilir belki ama dedğim gibi bende 2gün sürdü, sizde geçmiyor devam ediyorsa mutlaka doktora görünün, çok geçmiş olsun inşallah geçer bian önce🙏🌸