Allah askına şu gaz cıkarırken aglama bir tek bizde mi var. 1 hafta sonra tam 3 aylık olucaz tamam eskiye göre daha iyi ama hala gaz cıkarırken, kaka yaparken kendini yırtıyor. Bittim ben ya gerçekten bittim. Ne zaman bitcek bu gaz olayı 3 aydan cokkk ümitliydim oysa ki 🥲