feldspar kızım bronşit oldu. 4 saatte bir ventolin veriyoruz havayla. siz direkt 2,5 mllik dozu mu veriyordunuz yoksa serumla seyreltiyor muydunuz? prospektüsünde 4 yaş üstü için öneriliyor. kafam çok karıştı. bebeğimin kalp atışları hızlı gibi geldi bana
Akrhnm feldspar çok geçmiş olsun kıdemli bronşiloit annesi olarwk biz hep serumfizyolojikle birlikte kullandık ventolini de budecort u da size bu bilgilendirmeyi yapmadı mı doktorunuz
Gulsum84 feldspar biz yarım ventolini seyrelterek verdik 4,5 aylık bebeğimde 4 saatte bir (geriye kalan yarım ventolini attık direk çöpe)
Portakalcicegi Seyreltme yapmadım hiç verilen ventolinin tamamını döküp 5 dakila kullandım sonra kalanını belli saat aralıklarında verdim hepsini birden kullanmadık kızım 3 yaşında
AdAyza feldspar çok küçükmüş yavrunuz , benim bile kullanınca kalp ritmim artıyor kesinlikle seyreltin , çok geçmiş olsun
Edali2602 Merhaba 4 yaşına kadar kesinlikle serum fizyolojik eklenerek verilmelidir. Sadece ilaç verilirse taşikardi yapabilir ( dediğiniz kalbinin hızlı hızlı atması ) Bi doktora danışmalısınız
Yelda0861 feldspar benim oğlumda 13 aylık olucak hususi medipol hastasinde çocuk göğüs doktoruna gittim ve seyrelterek ver dedi
feldspar Yelda0861 doğrudur. annelerin hemen hemen hepsi öyle yapmış. benim doktor unuttu galiba belirtmeyi :(
kuzeyto feldspar ben verdim canim 2 aylikken. Yarim olcegi direk veriyodum, sorun olmadi, cigerlerine inmeden atlattik cok sukur. Hatta aralarda da tuzlu su verebilirsin o da rahatlatiyor
Sehers Biz her kış kullanıyoruz ama dr hic seyrelterek kullan demedi yaa 😔😡 suan 3,5 yaşında lar bu yasa kadar kullandik ikisinde de. Hatta çok kötü hasta olduklarında ventolinle başka bir ilacı karıştırarak veriyordu dr uc gunde toparliyorlardi ama böyle zararliysa niye uyarmadı hic 😡
feldspar Sehers ventolinin o kapsülleri bir yetişkin için aslında. tıp forumlarını dolaştım, doktorlar kendi aralarında aynı şeyi konuşmuşlar. bebeklere ortalama 1,5 ml ventolin+1 ml serum. bebeğin kilosunu 0,12 ile çarpıp ventolin dozunu belirliyorlarmış