15 gündür pişik sebebi ile çoklu gıda alerjisi tanısı aldık testte çıkmadı 3 aylıktı geçer dedik felan 4.5 aylıkken mama başlandı . Sorun şu tam geçiyor pişik yine oluyor yani 1 gün iyiyse 1 hafta pişik sadece mama alıyor doktor 15 gün enaz demişti ama henüz düzelme olmadı yaşayan varmı