Busniscio büyük ihtimalle öyle, besin alerjisidir. Diyet yapmaktan başka çareniz yok malesef. Çok küçük oldugu için deri testi de sonuç vermeyebilir. Yediklerinize dikkat edin ve vücüdunu bol bol nemlendirin atopicontrol kremleriyle. Bide yünlü giydirmeyin hep pamuklu giydirin, sıkı ve kat katta giydirmeyin bebek bunalıp terleyince de azar kızarıklık, duşta liflemeyin elinizle köpürtüp durulayın ve duş süresini kısa tutun en fazla 4-5dk olsun, banyo suyunuda soğuğa yakın ılık ayarlayın. Kullandığınız deterjan şampuan duş vücut losyonu ıslak mendil gibi ürünleri katkısız temiz içerikli kullanmaya dikkat edin, çamaşırlarını çift durulama yapıp ütüleyerek giydirin. Ve atopicontrol kremleriyle günde en az iki defa tüm vücudunu nemlendirin. Çok geçmiş olsun. Alerji gerçekten zor. Benim bebeğimde de var şükür besin alerjisi değil ama atopik dermatit oda sürekli kızarıp kaşınıyor 2yaşına gelecek daha geçmedi. Bu önlemlerle sadece hassasiyetini hafifletip daha rahat atlatmasına yardımcı olabiliyorum başka elimden bişey gelmiyor. Kendiliğinden geçmesini bekliyoruz. Bebeklik alerjisiyse kendiliğinden geçiyormuş zaten 2-3yaşlarında. Sizde de geçer inşallah tekrardan çok geçmiş olsun🙏🌸❤️