dilarakilic Sevoinci bazen ben de hepsini bırakmak istiyorum ama ya daha kötü olursa diye korkuyorum 😔
Sevoinci dilarakilic hiç korkmayın gerçekten çok fark oldu bizde daha iyi oldu bebeğim sürekli ıkınıyordu damlaları kullanırken bıraktık kendisi çıkarmaya başladı damlalar biriktirip öyle çıkartıyormuş gazı ondan kıvrandırıyormuş
Sevoinci dilarakilic ben çok kötüyse kimyon çayı içiriyorum saraçoğlu tarifiyle bin kat daha iyi o gaz damlalarında çok fazla katkı var
Sevoinci dilarakilic bir su bardağı suyu cezvede bir çay kaşığı kimyonla bir çay kaşığı şekeri bir taşım kaynatıp tülbentten süzüyoruz,ılıdığında bir çay kaşığı bebeğe verip gerisini kendimiz içiyoruz YouTube de videosu var bakabilirsiniz