Momylion Doğum sonra alnimda leke oluştu şu sıra daha çok gözüme batıyor kullanıp memnun kaldığınız ürünler var mı? Dilan Polat’ın sabunu ve kremini almayı düşünüyorum ama farklı önerilere de açığım
FerideDeniz Momylion ben iki haftadır la Roche Posay cicaplast kullanmaya başladım buradaki arkadaşların önerisiyle. Lekelerimde gözle görülür acilmalar başladı. Bir de ek olarak c vitamini serumu kullanıyorum.
minikoglummmmm Momylion şuan o sabunu kullanıyorum gerçekten leke götürüyor ilk defa böyle bir sabundan memnun kaldım
Farasc @Momylion bende hamileyim sanki yüzümde leke var gibi geliyor aynaya bakımca gratisten garnier c vitamini serumu aldım. Gerçekten ise yarıyor. Ve bu bayramdan dolayı galiba 206 dan 100 liraya düşmüştü keşke 2 3 tane alsaydım diye geçirdim içimden. Sizde bi bakın indirimdeyken kaçırmayın