Kbetul Comfomil doktorumuz önermişti benimki asla içmedi üç dört kez denedik aç kaldı çocuk bıraktık. Evet erimesi diğer mamalara göre çok zor önce suyu koyun sonra yozu karıştırın. Bir de çalkalamayın kaşıkla çay gibi karıştırın daha kolay eriyor öyle.