Merhaba sevgili anneler 8 aylık bir kızım var yalnız bakıyorum ilk 3-4 ay ciddi anlamda baya zorlandım ilk çocuğum çalışan bir kadın olarak birden eve bebekle girmek yalnız olmak psikolojimi çok zorladı uykusuzluk vs büyüdükçe iletişimimiz arttıkça ben de biraz daha toparladım tabi ama hala tam değil bir şeyler eksik sanki kime sorsam 9.-10. Aydan sonra baya rahatlarsın artık diyor gerçekten öyle mi tabi kolaylaşsan şeylerle beraber zorlaşan şeyler de oluyor ama ortalama ne zaman kadının psikolojisi ve düzeni normale dönmeye başlıyor