Sare_nuhaninannesi_05 Kızlar yardımınıza ihtiyacım var inşallah 9 temmuz da eşimin kuzeninin düğünü var bunun için krem saten bir abiye aldım fakat üstüne ne renk ne kumaş takacağım konusunda hiç bir fikrim yok önerilerinize açığım
Sare_nuhaninannesi_05 nolmuskine bebe mavisi çok değişik olmaz mı sizce aslında aynı renk ile de boğmak istemiyorum
deleted20517 Sare_nuhaninannesi_05 bence aynı tonda taksan daha şık durur diğer türlü farklı renkler sırıtır yani benim fikrimce.bu arada elbise çok şıkmış
Sare_nuhaninannesi_05 deleted20517 ben de öyle düşünüyorum çünkü krem zaten kendini gösteren güzel bir renk o zaman şöyle diyim hangi kumaş olmalı Janjan düşünüyorum yada hayal tül bu arada teşekkür ederim 🥰
deleted20517 Sare_nuhaninannesi_05 Janjan olur canım elbisen tül olmadigi için hayal tül üzerine olmaz