Daha 18 günlüğüz uyku eğitimi gibi bi alıştırma yapmıyorum tabi ne zaman isterse o zaman kendi uyuyor veya destek oluyorum uyutuyorum acıkınca kendi 1 saatte 2 saatte bir uyanıyor veya ben uyandırıp besliyorum ama gündüz çok uyuyup akşam uykuya dalamama gibi bir konu söz konusu oluyor mu yeni doğanda da