Bugün terapim bitti ve ben mezun oldum 🎉 psikoloğumla hep online görüştük kendisi İstanbul’da o yüzden yanına gidip veremem. Bende yeri bambaşka o yüzden ofisine güzel bi hediye göndermek istiyorum ama ne çok resmî ne çok laubali olsun istiyorum o yüzden hediye fikirlerine de açığım. Çiçek sepetindeki hediyeler de çok sıradan oldu o yüzden farklı güvenilir hediye siteleri biliyorsanız söylerseniz çok sevinirim 🌸