RabiaElBu şuan 19 aylik yarım gün kreşe gidiyor sabah 8.30 dan öğlen 12.30 kadar play grubu olarak geçiyor.. benim ilk doğum günün de dikkatimi çekti har şeyi çok normal gidiyordu her şeyi ayı ayna yapıyordu babildama dönemi başlamıştı 1 yaşına girdi ama anne baba su gel gibi basit kelimeleri yoktu doğum gününü kutladık kendinden büyük küçük çocuklar vardı hepsi şarkıyı rıhtım tuttu benim ki yabani kaldı hatta o zamanda burada post açmıştım bazı çocukların mecazi öyle vs konuşuldu, daha sonra ismine bakmadığı zaten kafaya takıyorum hepten göz teması da olmamaya başladı 14 aylıkken doktora gittik doktor her hangi bir tanı için erken ve göz teması var dedi konuşması için 24 aylık olmasını bekleyeceğiz dedi öncesinde her hangi bir tanı koyamayiz dedi ama otizm yok dedi kitap oku şarkı söyle müzik dinlet dışarıda olsun ve bulabilirsen oyun grubu veya kreş dedi 16 aylıkken başka doktora gittik oda aynılarını söyledi ama önüne geçmezsek otizim olabilir dedi hemen bu kredi bulduk ara sırada 17 aylık olmuştu ve çocuk psikologluna gittik kesinlikle otizm yok doktorunuz biraz korkutmuş kesinlikle ayına göre normal bir çocuk ve erkek çocukları geç konuşur dedi kendinizi korkutmayin ve 24 aydan önce tanı koymak mümkün değil dedi otizm de doğru tanı koyamayiz dedi ama ilk izlenim kesinlikle değil dedi ve doktorlarından dediği gibi kitap oku başka çocuklarla olsun şarkı söyle bol bol dışarıda başka insanlarla iletişim halinde olsun dedi