Bizaa benim bebeğim kendini atıyor sürekli memeden 2 dakika zor tutuyorum ve doğal olarak sütüm bayağı azaldı mecbur mama veriyorum zorlarsan ya oguruyor yada ağlıyor zorlayamiyorum eşim de 5 ay emdi ya zorlama diyor da öyle olmuyor işte ana yüreği sütüm zaten azdı iyice azaldı o yüzden de istemiyor sanırım benimkisi 😢