Söylediğim gibi iki defa kullandım o sebeple acı eşiği hakkında yorum yapmam doğru olmaz. Ama benim canım yanmadı zaten hızlı ve yavaş emiş gücünü ayarlıyorsunuz tuşlardan da😊fotoğraf yüklemeyi bilmiyorum ama ciddi alıcıysanız sizin için deneyebilirim 😋