Lansinoh kullandım başta ama çokda gerekli değil. Meme hassasiyetinin asıl sebebi bebeğin memeyi doğru tutamaması. Emzirme danışmanı veya hastanenizdeki yenidoğan hemşirelerinden destek alabilirsiniz. Youtubeda bile çok güzel içerikler var doğru emzirme teknikleri ile ilgili. Eğer yara iyileştirme durumu varsa gümüş kapak ve anne sütü çok iyi geliyor diyorlar