canikoko 7.5 aylık bebeğim ve nerdeyse 20 günlükken başlamıştı reflüsü. Dediğiniz gibi hiç bir şey işe yaramadı ve kaç profesöre ayrı ayrı kaç kere gittik hatırlamıyorum.Her türlü tetkiği de yaptırdık. Özetle söyleyecek olursam 1.si eğer bebeğinizin kilo alımında sıkıntı yoksa fizyolojik reflü oluyor ve kusmasını problem etmeyin zamanla geçecek deniyor. Bunu fakültede iyi bir çocuk gastroentorolog söylemişti ve gaviscon infant vs yersiz kullanmanızın bir anlamı yok sadece probiyotik öneririm demişti. 2.si ve benim ek gıdaya geçmeden önce faydasını gördüğüm şey ise ayına göre beslenme zamanlarını ayarlamak; yani bebeğiniz 2 aylıksa 2 saatten önce emzirmemeniz gerekiyor. Büyüdükçe de süreyi uzatmanız gerekiyor.Çünkü en az iki saat sonra emdiği sütü sindirebiliyor mide. Eğer öncesinde verirseniz mide önceki sütü sindiremediği için kusma çok daha fazla oluyor. Ben uzun bir süre kağıt kalemle gezdim , malum yorgunluk uykusuzluk hatırlamıyordum 🤦🏻♀️