Lykiavvv Anneligime laf etmeyin lütfen,rica ediyorum bunu baştan. Kızımı altını değiştirip aptal gibi komidine koydum. Gece çok uykusuz olduğum için ben uyudum yanımdaydı. Nasıl oldu o bezi gördü ve onu eline aldı. Ağlamasına uyandım baktım elinde ıslak mendiller vardı. Kakasinda da emin değilim ama.isirik vardı. Ağzını yıkadım. Çok canım sıkıldı. Bir şey olmasından korkuyorum
Yagmurrrtt Lykiavvv olabilir öyle kazalar yaoicwk bisey yok benim kardeşim de bebekken yemişti bisey olmadi🤣
Ysgl26 Lykiavvv Anneliğiniz laf etmeye kimsenin hakkı yok. Uyku sersemliğiyle atmayı unutmuş ya da üşenmişsiniz olabilir..bişy olmaz merak etmeyin hepimizin başına geliyo böyle şeyler
Nereleregidem Lykiavvv niye laf edelim ne haddimize 😊 bir şey olacağını sanmıyorum oturup da bir öğün de yapmamış anladığım kadarıyla
ezgicenk Benim kardeşim de küçükken yemişti altı havalansın diye açmıştık her yere kaka yapıp yemişti hiçbir şey olmadı, siz yıkayın iyice yeter. Hatta annemin halası “akıllı olur kakasını yiyen çocuk” demişti (cehalet işte:D) gerçekten de çok akıllı oldu :)
Kbrbisi28 Laf edilcek birsey degil her annenin basina gelebilir ki benimde basima geldi bu tabi tam tadina bakmaya kalkarken engl oldum uyandiginda bezi tamamen tasirmis heryeri kaka olmus 🤭 simdi o bezi duzgun baglamamissindir denilicek ama bagladim o zaman cok fazla kaka yapiyordu gece uykusunda dolmus zaten bez o doluluga uyanmis almaya gittim besigine ziplaya ziplaya yanlardan fos foş tasirmis bir guzel heryerede surmus 🤭😁ee yenicek birsey sanip birde tam alicagim sirada elini agzina goturuyordu engel oldum
Nazlimu_ Lykiavvv yaa yerim o minik yaramazıı 🥰🥰 canım benim anneliğine laf edilecek bir durum yok kimseninde haddine değil. Dayımın kızıda denizde altına yapmış kıyıda oturmuş hem oynamış hem yemiş 😂 hiçbirşey olmadı çok şükür. çocuk bunlar olacak böyle şeyler üzülme 🥰🥰🌼🌼
zehraaktas Lykiavvv ben de annemin karnındayken yemişim kakamı bişey olmamış inşallah olmaz sizin de bir de kızım da çişli bezini bulmuş ağzından aldım
zehraaktas Esraerol-geldi orası öyle 😅 ama yorumları okudum yiyen bebek çokmuş kimseye de bişey olmamış çok şükür inşallah sizde de olmaz sonuçta bebeklerin yediği şeyler belli kakasının içeriği de belli 🤭🤭
koalamiyim Lykiavvv Ne lafı yahu hepimizin başına gelebilir. Yıllar önce komşuya gitmiştim, 2 yaşlarındaki bebeği başka odada uyuyordu bi geldi her yer kaka. Bezini çıkarmış, yerlere, duvarlara sürmüş yedi mi bilmiyoruz. Şimdi kocaman kız oldu😬
Bibebek_ Lykiavvv bişi olmaz bende kardeşimi ifşalim bari 😂😂 anannemlere yaz tatiline gitmiştik kardeşim küçüktü bezini çıkarıp koltuğun arkasına kakişini yapmış bi kaç gün sonra salon umumi tuvalet gibi kokunca gerçek ortaya çıkmıştı 😂😂😂 koskoca insanlar fark etmedi sizin durum çok normal 😂😄🫶🏻🫶🏻