Ysmn93 Benim bebegim de 27 günlük. Meme mama seklinde gidiyoruz biz de. İlk başlarda benimki de oyle yapiyordu. Biberonun emzigi o cektikce azar azar gelenden olmali. Birden foşur foşur icince benimki de kusuyordu sonradan. 3-5 cekmesinde bir duruyorum midesine gitmesini bekliyorum. Mama bitince hemen yatirmiyorum dik bir sekilde kucagimda bekletiyorum biraz. O sekilde kusmuyor artık.