Kızım 7 buçuk aylık beşiğe sığmadığı için odasında yatırıyorum artık tabi beraber 😣 9 gibi gece uykusuna geçiyor neredeyse yarım saate 1 saate mutlaka uyanıyor gülüyor emmrk istiyor doğru düzgün emmiyor tabi sadece ağzında tutuyor bu sürede benim uykum berbat oluyor dinlenemiyorum emerek uyuduğu için ben iki büklüm yatıyorum sonra sırt bel agrısı 😣 tam uyudu diye yerime geçiyorum 5 dk sonra uyanıyor önerileriniz nedirr