Bebeğimin emzik ve tazyikli süt sebebiyle meme reddi yaptığını düşünüyorum. Emzikleri rafa kaldırdım, ne kadar zorlansam da kullanmayacağım. Tazyikli süt için de ön sütü sagiyorum, arka sütü emzirmeye çalışıyorum, yine tazyikli geliyor. Elimde sıkıp almaya çalışıyorum, yine de öksürme oluyor memeyi ağzından çekiyorum tazyikli fışkırıyor. Çocuk da haklı, bir aydır meme reddi var. Son bir haftada hiç kilo almadi. Nasıl çözerim tazyikli süt sorununu?