edafmo Bence de hanımefendi haklı. Külotlu çorabı ben sadece soğuk eve giderken ya da dışarıya çıkarken giydiriyorum. İnce pijama giydiririm genelde. Bana da hep hasta olur, üşür falan diyorlar ama be geceleri çıplak ayakla yatıyorum hiç sorun yaşamadık. Herkes birşey söylüyor siz bebeğinizi gözlemleyip ona göre hareket edin 🌸