Masalumay22 Bebeksare dün itibariyle sanki bizde meme reddine doğru gidiyoruz 3 ay 26 günlük kızım. Bende burda durayım
MasaLiyam Bebeksare pes etmiştim 2 aydan 5 aya kadar reddetti perişan olmuştum sonra buraya yazdım 3. Ayda bana herkes destek oldu yatarak emzirdim hep hiç pes etmeden ağladığım krize girdiğim de oldu ama sonunda kazanan ben oldum. Bıraksam mama içiyordu ama vermedim istediği zaman verdim arayı açtım çok zorlamadım neyi ne zaman nasıl isterse öyle yaptım sonunda emiyor şükürler olsun siz de pes etmeyin dönecek o memeye er yada geç.
Serenayy-0 Bebeksare aşamadık ilk zamanlar hiç almiyodu memeye gelince kendini atmaya calisiyodu ve ağlıyodu zaten daha sonra sütümün yetmediğini anladım mamaya basladık ama bir süre sağıp verdim şuanda canı isterse emiyo istemezse emmiyo sağıp veriyorum gerçekten çok zor
Yekbarnes 41 günlük benim oğlum da , 1 haftadır meme reddi yaşıyoruz. Çok yoruldum, memeye gelince çığlık çığlığa çocuk. Sağıp verince içiyor
Minik_susam Benim bebegim doğduğundan beri o sekilde cunku ilk hamilelik ve herkes bebegi göğsüme emsin diye yapistirmaya kalkti oyle bir ciglik anlatamam 2 gun emme savasti ve kilo verdi 3 gunlukken mama takviye yaotik icti. Simdi 13 gunluk oglene kadar meme de idi aglaya aglaya ve uyumadi nasilki mama yaptim icip yatti. Cok üzüldüm istemiyo ve ağlıyorum nasil atlaticaz daha yenidogan bide
Yekbarnes MasaLiyam 3 ay nasıl sabrettiniz, 8 gündür meme reddi var tükendim resmen. Biberon ne sıklıkta verdiniz anlatır mısınız
MasaLiyam Yekbarnes ilk doğduğun da mama +meme gidiyordum 2. Ayın ortasına doğru meme reddi başladı meme görünce kıyamet kopuyordu çığlık kendini yay gibi germeler geri atmalar kucakta durmak istememe daha bir sürü şey hopladım zıpladım tv bile izlettim meme tutsun diye o dönem ama yok tutmadı zorla uykuya geçmeden alıyordu oda meme de olduğunu anladığında yine istemiyordu eşim de bu süreçte bana çok kızıyordu mama içiyor işte bırak içsin yok diyordum o inat ederse bende ederim ettim de çok ağladım çok pes ediyorum yeter artık dediğim zamanlar oldu ama edemedim kıyamadım kendimce işte yanına yatıyordum seviyordum öpüyordum silikon uçla emzirdim ben hep 3. Ay sonun da silikonu da kendisi bıraktı. Ağzına süt sağıyordum yanına uzanıp benden başka bir şey görmemesini sağlıyordum o şekil de tuttu emdi kucakta asla almıyordu araba da bile bir ay evden çıkmadım hiç sonra dedim mamaya tekrar dönsün arada bir içsin bu sefer de asla biberon almak istemedi mama değiştirdim hepsinden aldım emmedi bende uğraşmadım bebeğim zaten çok küçük doğmuştu
Yekbarnes MasaLiyam evet biz de doğduğunda mama + meme olarak gittik. Siizn gibi durum aynı neredeyse meme görünce ağlıyordu, dün ayakta gezerek emzirmeyi denedim en azından çığlık kıyamet ağlamadı. İnşallah zamanla düzelir
Rvyd123 Bebeksare Bizim beşinci aya kadr sürdü ara ara hala yapıyor ama knlarda dünyayı keşfetmek istedikleri için yapıyor her zamn karanlık ortamlarda emzirin yada çok krize gidrigidne ayakta emzirin bide uyku geçişlerinde sersem haliyle biraz daha bide uykudan uyanınca hemn bu red kolay kolay geçmiyor ama biberin vs kullanirsanzda ona hemn alisiyorkar çok aç kaldigini düşündüğünüz zamn kaşıkla verin inşallah hemn atlatırsınz