Miraay Kızlar selam benim bebişim şuan 10 ayı doldurdu 11 e girdi ama neredeyse doğduğundan beri ayaklarını çok hareket ettiriyor , hani bisiklet sürer gibi tekme atar gibi bide hızlı hızlı yapıyor böyle olan var mı ?
Flamingom Miraay ayaklarını keşfetmiş hoşuna gidiyor bence normal. Aklınıza takılıyorsa video çekip doktorunuza atın
Yusuf_123 Miraay bizzzz 😁😁 o kadar çok haraketli ki koşar gibi uzandığı yerde ha bire hareketli Ayaklarını bağlayacağım artık hep bu hareketinden kilo almaıyorusn diyorum ama dalgasına tabi yapacak birşey yok sağlığı yerinde çok şükür
Miraay menekse_kaya34 benimkin de de oturmaya başlayınca azalma oldu bak, özellikle altını alacağımız zaman ya da dizim de uyuturlen falan hızlı hızlı sanki bisiklet sürüyor 😀
Miraay Yusuf_123 kaç aylıksınız ? Ya bizim de işte sanki denizde yüzüyor çırpınıyor sürekli ayakları ile 😀
Yusuf_123 Miraay 8ay 24 günlük olduk ama 3.aydan beri böyle Oturduğunda öyle bi hareket yapamıyorlar nasılsa sadece uzandığı da oda benim oğlum çok meraklı görünüyor ondandır diyorum kalkmak dikkat çekmek oyun oynamak istiyor
Miraay Yusuf_123 benimki de ilk 2. Aydan beti galiba 😀😀 ya çok hiperaktif diyorum basende korkuyorum acaba normal mi bu diye