Arkadaşlar merhaba kızım bir aylık olduktan sonra gündüz her yatırdığımda 30. Dakikada uyanıyor artık çok yıprandım karnı aç denildi hem emziriyordum hem mama veriyordum ama aynı şuan zaten ek gıdaya başladık ek gıdaya başladım açlıktan değil gazı var denildi gazını çıkartıp yatırdım aynı. 30. Dakikada uyanınca uykusunu uzat dediler uzattım 4 aydır uzatıyorum çok yıpratıcı ve yorucu oluyo bir çözümü yok mu tavsiyerinize ihtiyacım var lütfen.