Biz Umay kızımız için can emeksize gidiyoruz.şimdi 8 aylık olduk ve inanılmaz memnunuz.Sizinle ve bebekle olan iletişimi alanında olan uzmanlığı ortamın güzelliği çalışanların güler yüzü her şeyiyle mükemmel.normal bir özel hastaneye verdiğiniz ücretle arasında uçuk fark yok o anlamda da rahat olun.Gebze de Can Emeksiz önerebileceğim tek doktor