Ek gıdaya geçtik sebze çorbaları kahvaltı ara öğün falan vermeye başladım biraz katı kaka yapmaya başladı küçük küçük çıkartıyor çok sert değil ama ıkınıyor ilk defa olduğu için mi öyle yaptı bilmiyorum ama kabız olmaması için yulaf gün kurusu püresi yaptım başka napabilirim fikri olan var mı ?